L’Instagram @turismeametllademar queda en segon lloc al rànquing de les destinacions catalanes

Les xarxes socials són una gran plataforma de llançament d’idees, de negocis, de comunicació en tots els sentits, tant per entitats, institucions, empreses i particulars. Estar present a les distintes xarxes que agrupen més usuaris és, doncs, ben interessant, perquè la presencia crea visites i les visites incrementen les possibilitats de tenir èxit, especialment si el que es pretén és aconseguir conversió.

En aquest cas, el perfil de Turisme de l’Ametlla de Mar té més de 42.800 seguidors, d’acord amb les dades anuals de l’Associació de Professionals de Turisme de l’Administració Local a Catalunya (APTALC). De fet, durant tot l’any 2022, el perfil a Instagram de l’Ametlla de Mar conserva, un any més, el segon lloc, i només el supera el compte de Barcelona Turisme amb 437.000. En tercer lloc, a molta distancia pel que fa a seguidors, hi ha el compte de Tarragona Turisme amb 39.100. El Quart lloc del podi és per Girona i el cinquè, per Salou, amb 22.450 usuaris.

Aquesta pàgina és molt atractiva visualment parlant i és un gran aparador dels distints aspectes turístics que reuneix la població, començant per la seva façana marítima d’una gran singularitat i bellesa, en la qual, els blaus marins són els protagonistes indiscutibles i indestriables del seu paisatge.

El perfil turístic també parla de l’experiència gastronòmica, dels usos del mar, dels costums, i presenta l’Ametlla de Mar com una població en la qual estiuejar, visitar-la durant uns dies i conviure amb la seva àmplia oferta lúdica, cultural i paisatgística, és una bona idea.

Escrita en quatre idiomes, català, castellà, francès i anglès, les seves més de 4550 publicacions inciten el públic a fer una escapada fins a l’Ametlla de Mar, posant la mel a la boca amb les seves imatges idíl·liques. D’aquí que el perfil tingui tant d’èxit i destaqui per damunt de tota la resta, només superat per Barcelona Turisme, el qual, ja és de per sí una marca reconeguda a nivell internacional.

Podeu visitar el perfil a Instagram en la següent adreça https://www.instagram.com/turismeametllademar/ o bé @turismeametllademar

Anterior
Ens públics i privats es promocionen a FITUR amb optimisme
Següent
La Festa de Sant Antoni d’Ascó, reconeguda com a Festa Patrimonial d’Interès Nacional, arriba en plenitud aquest cap de setmana